سید محمد عارف هاشمیسید محمد عارف هاشمی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

قطار کودکی ...

1 سال و 7 ماهگی

1393/11/27 0:45
نویسنده : مامان
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم. ببخشید خیلی دیر اومدم. ولی حالا با یه عالمه عکس جدید اومدم 

با مامان و بابا رفتیم لوازم ورزشی

پامو کردم تو یه کفش که باید توپ برام بخرید

تا بلاخره بابایی راضی شد و یه توپ برام خرید

اینم توپم

27.gif

اینم یه عکس خیلی خوشکل از گل افتابگردون تو حیاطمون

یه روز با بابابزرگ و دایی یام رفتیم به نخلستان دوست بابابزرگم. اونجا تا دلتون بخواد مرغ و خروس و هاپو بود و من از خدا خواسته کلی باهاشون سرگرم شدم.

[تصویر:  Hen_with_chicks.gif][تصویر:  Chicken_eating.gif]00096.gif

اونطرف یکی داره بستنی می خوره. منم هوس بستنی کردم و دارم نگاش می کنم.

علی دایی جون کنارمن هنگام اب تنی. این عکس مال یک سال و دو ماهگیمه که یادم رفته بود بذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)