سید محمد عارف هاشمیسید محمد عارف هاشمی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

قطار کودکی ...

سرگرمی و شیطنت(2)

1393/4/19 6:31
نویسنده : مامان
172 بازدید
اشتراک گذاری

محمدعارف در حال ارگ زدن

 

من ارگ زدن رو خیلی دوست دارم و میتونم به کمک ارگم وایستم و راه برم.

اینجا هم دارم وبلاگم رو چک میکنم. متاسفانه بعضی وقتا که کامپیوترم روشن نمیشه مجبورم با زور روشنش کنم.

این من و ماشین بزرگم، واقعا" رانندگی بهم میاد. این ماشین رو بابایی وقتی10 ماه و 8 روزم بود برام خرید، چون پسر خوبی بودم.

 

کار هر روز من با بابا و مامان همینه که من یه جا قایم بشم و باهم دالی بازی کنم. من باباجون رو خیلی دوست دارم ،آخه هر کاری که بخوام برام انجام میده.

و اینم منم، بعد از اینکه خونه عمو موسی موهام رو کوتاه کردم گفتم یه دست فوتبال دستی بزنم تا خستگی از تنم بیرون بره.

موهام رو واسه یک سالیم کوتاه کردم،چند روز دیگه یک ساله میشم ،میخوام برم آتلیه عکس بندازم و مامان و بابا هم قول دادن انشاالله یه جشن کوچیک خانوادگی برام بگیرن.

منتظر عکس یک سالیم در جشن تولد باشید.

پسندها (2)

نظرات (0)