سید محمد عارف هاشمیسید محمد عارف هاشمی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

قطار کودکی ...

محمد عارف در حال خوردن

1393/4/26 2:54
نویسنده : مامان
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.اول به افتخار خاله فاطمه(دختر خاله جون) یه کف مرتب،آخه اون بود که تونست بعد از 11 ماهگی دست به دهان بردن رو به من یاد بده. حالا دیگه من میتونم میوه و بعضی چیزای دیگه که دوست دارم رو خودم بخورم .غذاهامو همیشه تا تهش میخورم اما هنوز بلد نیستم با قاشق غذا بخورم،مامانی زحمت این کار رو برام میکشه.من تا 11 ماهگی بهداشت رو کاملا" رعایت میکردم و هیچ وقت اشغال به دهن نمیکردم . امروز هم مامانی برای اولین بار چون یک سالم شده ماهی برام درست کرده. به به چقد خوشمزه

 

 

 

 

این عکسا رو به افتخار خاله فاطمه گذاشتم.

من میوه ها رو خیلی خیلی دوست دارم، مخصوصا" هندونه و انگور و بین غذاها ماست. اگه اونا رو ببینم، زبون که ندارم بگم میخوام مجبورم همش داد بزنم تا بهم بدن. اینجوری: اه،اه،اه،اه،اه،اه،اه. بعد از اینکه خوردم از خوشحالی از کمر خودمو میچرخونم و به به مکنم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)