سید محمد عارف هاشمیسید محمد عارف هاشمی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

قطار کودکی ...

تولدت مبارک (1سالگی)

1393/4/20 15:45
نویسنده : مامان
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم. گفته بودم بابا و مامان می خوان یه جشن تولد برام بگیرن، دیشب سنگ تموم گذاشتن و یه جشن خوشگل و زیبا واسم گرفتن. اقا طه و مامان و باباش هم بودن. اقا طه که خیلی ذوق زده شده بود ولی من یه کم خوابم میومد و یه جا نمی نشستم و اونا رو اذیت می کردم اما هر طور شده بود صبر و حوصله کردم و تا اخر مراسم نخوابیم. راستی یادم رفت بگم کیک خوشگل مراسم هم خاله نیره برام درس کرده بود.

اخر سر هم تور تزیین رو انداختن رو سرم و منو عروس کردن و منم کلی لذت بردم. می بینید که دارم می خندم.

پسندها (1)

نظرات (2)

فـائــزه
21 تیر 93 8:40
تولدش مبارک.انشالله تولد صد و بیس سالگیش
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
افضل
23 تیر 93 11:07
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه منم دوست دارم قشنگ کنم وبلاگمو .کمکم میکنید ؟ در ضمن خوشحال میشم تو لیست دوستای محمد عارف عزیز باشم